Beslut

Det är nått speciellt med att promenera på morgonen, lyckades efter två snoosningar och ett samtal från mamma att kravla mig ur sängen och promenerade lite mer än en timme.
Den timmen var värdefull och det känns som att jag hittade igen en bit av mig själv igen.
Jag vet vad jag vill och jag tänker inte längre acceptera mindre!
Det har det gågna året lärt mig!
Jag tänker inte utsätta mig för det igen, så det så!


Lugnet över beslutet har redan infunnit sig och jag känner mig lättad och faktiskt glad att jag står upp för mig själv och det som får mig att må bra!!

Lite vila på det här och livet skulle vara väldigt bra!


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt tjejen! Varför ska man nöja sig med lite när man kan få mer? Du är värd att må bra, att leva och vara glad. Ett bra beslut! =)



Kram

2009-08-04 @ 15:18:42
URL: http://vimlan.blogg.se/
Postat av: Lasse

Låter som en givande promenad det där :D

2009-08-05 @ 08:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0