en dag kvar

en intensiv och rolig helg är avklarad! Dans på fredagen, utgång på lördagen och bio på söndagen :) Dessutom har Nusen bott hos mig i helgen också :p Nice!
Idag har skolan offeciellt börjat och det känns spännande, helt otroligt att det bara är två kurser kvar innan jag är klar :) Första föreläsningen har jag dock inte förän på torsdag, men kursen verkar grymt intressant!!

Skulle ha varit ner på arbetsförmedlingen för att kolla hur det är om man vill plugga samtidigt som man är inskriven där. Eftersom att mina planer är att fortsätta plugga tills jag hittar nått arbete.


Snart är jag ett år äldre, inte för att jag tror att det kommer kännas nå annorlunda, men att fylla år är alltid kul!!


För första gången på någon månad så har jag hittat tillbaka till ett lugn inom mig (så pass mycket lugn som jag kan känna :) ), det känns skönt och nu ska rutin i tillvaron skapas igen, ska ta mig tid att läsa, träna och bara vara! Göra sånt som jag verkligen vill och känner för. En häst i livet nu och det skulle vara himla bra. Och självklart lilla Nusen också, men han kommer om 2,5 vecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0