ledig?!

Idag är jag ledig, men har dagens känts som jag varit ledig?! nej, har varit fullt upp enda till nu, och nu är det bara lungt en kort sväng innan jag ska iväg igen.

Har skrivit klart hemtentan, promenerat och hämtat pappas bil, dammsugit, varit till sjukgymnasten, varit på banken, packat, och nu ska jag snart på affärn med Amanda inför imorgon, och sen är det styrelsemöte ikväll *suck*

Handlade en ny almancka idag, nog för att jag köpte en för typ två månader sen, men jag kände mig inte riktigt nöjd med den..jag ledsnar verkligen vädligt fort på mina almenackor, det är nått jag måste jobba bort..! lite onödigt att köpa flera stycken per år :P

Imorgon åker jag äntligen till Stockholm, och vet ni vad?! det ska bli så oerhört skönt att komma bort från Östersund bara för några dagar!  Att inte fundera så mycket utan bara vara! framförallt bara vara med underbart sällskap :)


är dock lite nervös över att köra till Sthlm, men det går nog bra! gpsen är ett bra hjälpmedel :D


by the way! Snart fyller jag år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0