Lördag morgon

Då var det helg igen, och helgen är full med jobb, som vanligt..
men nu är det inte många arbetsdagar kvar innan jag är ledig i fem dagar och får komma iväg till Sthlm! Längtar verkligen grymt mycket till att få komma bort en sväng.

Känns som att jag sakta men säkert hittar igen mig själv, hittar små bitar för varje dag nu känns det som. Och trots att jag är utsliten efter sommaren så börjar jag känna en genuin glädje sprida sig inom mig. Jag är glad för den jag är och det/de jag har runt omkring mig! Sen finns det själv klart saker som skulle kunna göra det ännu bättre, som skulle göra mig ännu gladare. Men jag kan helt ärligt säga, att som det känns just nu så är jag inte redo. Jag måste hitta tillbaka till tron på mig själv och på andra människor, och det kommer ta lite tid, men för en gångs skull ska jag faktiskt ge mig den tiden, tid till att läka. Och med hjälp av alla underbara människor runt omkring mig så vet jag att jag kommer att nå dit jag vill nå, och hitta igen mitt glada, spralliga och tokiga jag som faktiskt har kommit fram oftare på sista tiden :)


Hoppet är det absolut sista som försvinner!
Jag kan, jag vill och jag ska :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0