Måndag morgon

Då var helgen över och snart även mitt "jobb" som kattvakt. Chicago är bara så söt och jag längtar till han kommer hem till mig!
I fredags var jag med Emma, vi kollade på film och tog det lugnt :p *mys*. Sen har jag faktiskt bara jobbat och varit hemma hos mamma, passat på att vila ut mig lite, kan säga att det var behövligt och jag känner mig faktiskt lite piggare idag! Men dock har jag gått och blivit lite förkyld, men det kan jag leva med :)
Var ju faktiskt duktig och pluggade lite igår kväll också, det känns skönt att ha börjat åtminstone! Ska väl fortsätta efter träning och städ ikväll, så om jag anstränger mig riktigt hårt kanske jag blir klar ikväll, så kan jag släppa den här kursen sen och bara fokusera på de få jobbdagar som jag har kvar :D

Måste ta och beställa böcker till min första kurs också.


Nä, nu ska jag fortsätta plugga lite innan frukost och jobb

Nya bilder på chicago kommer komma på hemsidan ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0