solen skiner

Just nu sitter jag hos mamma, hon åker till momma imorgon (orättvist), så jag ska vara hemma och vara kattvakt åt Amber och bebisen, och själv klart är Bambam med också :) Kitoz och Bossanova följer med till momma (Kitoz ska få stanna där någon vecka för att se om det är möjligt för honom att flytta dit), sen Gazzi och Dimaz är hos pappa. Det är ett himla tjorv för att få det att gå ihop med katterna :)

Har sex arbetsdagar kvar innan jag är ledig i fyra dagar, kan man längta mer än vad jag gör just nu?!

Sen nästa fredag drar jag till stockholm och hälsar på Karro :) Det ska bli såå himla skönt att få komma bort en sväng :) Tackar pappa för den möjligheten!!

Ser ut som ett kaos hemma hos mig just nu, så på mångag efter jobb och träning blir det till att städa och plugga iaf..! sen plugga resten av nästa vecka också för tentan ska vara klar nästa fredag och jag verkar ha blivit expert på att skjuta upp saker och ting för tillfället.


Mitt beslut från förra inlägget känns fortfarande bra!


Hör och häpna, det är varmt ute!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0