sommaren är snart över, och det är jag glad över

Den här sommaren blev definitivt inte som jag trodde att den skulle bli..och det har seriöst varit den värsta på länge..

Efter att ha jobbat alldeles för mycket, plus plugg på det, så är jag helt slut fysiskt, efter allt strul med vänner och annat så är jag helt slut psykiskt.. Jag är stark och klarar av mycket..men någon gång tar kraften slut och man måste få en chans att ladda batterierna igen..jag hoppas verkligen att jag snart får den chansen för just nu går jag på sparlåga och det som håller mig uppe just nu är katterna, mamma, momma och de vänner som alltid finns där vad som än händer..

*tack för att ni finns*

Nä, nu måste jag dra fram dammsugaren då Kitoz har börjat få för sig att plocka ur jord ur mina blomkrukor och sprida det över resten av lägenheten..

Sen blir det iväg på lite jobb och sen en massa träning ikväll...

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för att just DU finns! =)



2009-08-03 @ 14:26:29
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0