söndagkväll

ibland händer det så mycket att man bara inte hinner med, just nu känns det så. helgen har varit väldigt intensiv men rolig! :D sov 2,5 timme i natt så jag ska nog krypa ner i sängen och sova så jag orkar kliva upp och promenera imorgon.. :)


Tankarna gillar ju att snurra i mitt huvud, men en av dem har börjat fastna lite mer och jag känner mig nöjd i det.
Måste ta tag i mig själv, om jag bara kände att någon ville lyssna när jag känner att jag vill prata om det..antar att vissa tycker att det är för jobbigt att få reda på och prata om, men för min del skulle det vara skönt om det var mer öppet för diskussion..


I fredags blev det en spontanfest och igår var jag på dans :) sen har jag ju jobbat också förståss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0