åtta dagar

Jag har såå förbaskat ont i min höft..går bra om jag går på plan mark, sitter eller ligger..men så fort jag böjer mig, går i trappor eller ens rör på benen så gör det ont... har även någon konstig värk nedanför armhålan, som strålar ut i armen..undrar om jag skulle ha varit till någon läkare..?! vart har jag min läkare nu när jag har flyttat förresten? borde nog kolla upp det också

Har iaf fått rätt mycket gjort idag trots detta, promenart, varit till sjukgymnasten, dammsugit, torkat golv och putsat fönster.
Imorgon och på onsdag ska jag dammtorka, tvätta och fixa lite andra grejer, sånt som jag inte hunnit göra i sommar!

Om en vecka börjar skolan, och om åtta dagar fyller jag år

Kommentarer
Postat av: Emma

Aj vännen, du är väl inte skadad?? Uppsök läkare så de kan laga dig!



Det är nära nu, både till skalet och den födelsedag! =)

2009-08-24 @ 23:22:40
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0