Utmanad av Emma

Berätta 6 hemligheter om dig själv som du aldrig berättat i bloggen. Knäppa, allvarliga, du bestämmer ;) Vågar du?

- Kan inte äta räkor, eller fisk där man ser kroppen, kan inte heller gnaga på ben. Anledningen är för att det på något    konstigt sätt känns väldigt levande
- Är oerhört rädd för höga höjder
- Är livrädd för myror, spindlar och andra äckliga små insekter
- Får väldigt lätt dåligt samvete
- Har oerhört sjuk humor ibland (Hur många blir roade av en stöveltvätt?!)
- Går och pratar med en på ätstörningsenheten


Jag utmanar:
Vet inte vilka som läser min blogg, men jag utmanar alla som gör det :) och berätta gärna sen på nått sett ifall ni antagit utmaningen, så jag kan se vad ni skrivit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0