21 dagar kvar

jag säger bara ojojoj...C-uppsatsen är jobbigare än vad jag trodde och just nu känner jag mig bara som ett levande frågetecken.. :S

Sen är jag såå förbaskat nervös inför nästa termin, eller när jag har slutat plugga..vad ska jag göra då?! Kommer inte få några pengar från försäkringskassan iaf som det ser ut..det kommer åtminstone inte räcka..så det är ju inget alternativ iaf..

Söker lite jobb och kan ju plugga om jag skulle vilja det..men men man ska väl inte oroa sig i onödan antar jag! Det blir bara jobbigt :)


Var ju på en kryssning med Amanda i veckan, det var kul att få spendera lite tid med henne, för vi ses nästan aldrig! Kryssningen var väl också kul! förutom att det var lite lite folk, det var inte okej! men jag kan ju ha roligt iaf :p

Det var också kul att få umgås med Karro lite!! :)

imorgon bär det av igen.. :)


Det bästa av allt är att det börjar närma sig jul :D:D

Kommentarer
Postat av: Emma

Men suck. Jag är less!



Du är sööt! =)

2009-12-03 @ 20:42:11
URL: http://vimlan.blogg.se/alltutomjakt
Postat av: Lasse

Jag skrev själv en D-uppasats en gång i tiden. Hade mycket svårt att komma igång. Bäst fart fick jag när jag tog en dag på biblan och läste andras uppsatser. Det var ett litet tips bara =)

2009-12-04 @ 07:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0