6 dagar kvar

Efter att besöket i helgen uteblev och jag och Pernilla inte skulle träffas nått på skolan idag så bestämde jag mig för att åka till momma redan till frukost. Det brukar inte vara nått problem, bara det att denna gång skulle jag promenera till min far och hämta hans bil, vilket tar cirka en timme. så klockan fem imorse ringde klockan, det tog ett bra tag innan jag lyckades släpa mig ur sängen, lagom opepp på att gå ut och gå..som att det kunde bli värre kändes det som, men det är klart att det kan, för det var ju dessutom 24 minus grader..jag säger Nej till det! Men eftersom jag är en hård brud så klädde jag på mig underställ och täckbyxor och varmaste jackan, och promenerade, och jag frös inte :D

Men just nu fryser jag, hade glömt bort hur kallt det är hos momma när det är kallt ute..ska springa upp och hämta täcket nu innan det är sista avsnittet av bonde söker fru :) sen blir det faktiskt sängen! för fem timmars klen sömn är alldeles för lite!

Imorgon vet jag inte om det blir dans eller kanske utgång? båda är lockande, men dans är ju lite nyttigare ;) Speciellt eftersom att det verkar bli en onykter kväll på juldagen :D Nyårsplanerna sprack ju också, men det löste sig lika snabbt :) Detta nyår ska bli bra!!

Jag har egentligen allt jag behöver i livet, familj, katterna mina och underbara vänner, vad mer kan man begära egentligen?!
Mår verkligen bättre än för några månader sen! Det går inte att vänta på att någon annan ska göra en lycklig, det har jag äntligen lärt mig :) det gäller att vara lycklig i sig själv och med sitt liv, och det är jag! För vet ni vad?! Jag har alla möjligheter i världen att göra och bli precis vad jag vill! Det är bara jag själv som hindrar mig, och det ska jag sluta göra :)


Känns lite konstigt just nu, men känner jag mig själv så går det över snart.. :)

Nä, nu ska jag hämta täcket, för je frys om fåttran je :p

Snart kan man köra skoter! Jag gillar :D Och det är bara sex dagar kvar till julafton, kan ni fatta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0