c-uppsats

Tänkte att jag skulle passa på att skriva ett blogginlägg medan pernilla sitter och läser igenom en teoridel till uppsatsen som jag skrev igår kväll. Snacka om att det är fullt upp just nu! Och om bara några timmar ska vårat råmanus helst vara klart, så får vi väl se sen vad handledaren våran tycker om det sen till veckan, förhoppningsvis inte senare än på onsdag..för då blir den sista veckan verkligen stressig..! Den 23 december har vi tänkt att vara helt klar med detta skit arbete, eftersom att vi inte vill sitta över jul och nyår. Sen den 5 januari ska vi få någon annans uppsats och börja förbereda opponering på den. Från och med måndag är det bara 5 veckor kvar, och den är skrämmande, spännande och skapar massa funderingar och tankar.

Kom iaf in på de tre kurserna jag sökt till våren, om det skulle vara så att jag inte får nått jobb, vilket ser väldigt mörkt ut just nu förtillfället.

Men nu blir det till att återgå, kanske skriver mer om lite roligare saker ikväll eller nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0