dan före dan före dan före dopparedan

Känner mig oerhört osocial just nu, känns mest som att jag bara vill kura ner mig under täcket med en bra bok och drömma mig bort från verkligeheten, det är så himla mysigt! jag hoppas att jag får eclipse snart (den tredje boken i twiligt-serien på engelska) så att jag kan börja läsa den! då vet jag vad jag gör en tid framöver ;) Ibland känns det tomt, men större delen av tiden går det bra. och som vanligt kommer det att gå bättre och bättre :)

Ska snart iväg och träna, men allt jag egentligen vill är att sova, av någon underlig anledning är jag konstat trött just nu, är det okej? Kan ju kanske bero på att jag sover lite för lite och lite för oroligt.. :S Har iaf kommit in på de tre kurser som jag sökt till våren, och min tanka om att starta eget och bli något liknande som "livsstilscoach" blir starkare och starkare..kanske någon gång gör realitet av drömmen. vem vet vad som väntar?!

Nej, nu såg jag att jag måste byta och och sen sticka iväg och träna..tänk om jag kunnat ligga kvar i soffan och sovit en stund istället..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0