fjärde advent

Helt sjukt att det redan är fjärde advent!! inte många dagar kvar till julafton nu, det gillar vi :)
Trots oväntade händelser så har jag hft en hur bra helg som helst!! först att få vara hos momma en sväng, och sen dansen igår! glömmer efter varje gång bort hur kul jag verkligen tycker att det är att dansa :p Trettondagsafton nästa! Sen ska jag verkligen börja ta mig iväg, för det är ju dessutom nästan (förutom ridning) den bästa träningen ever :) Lite komiskt är att jag alltid känner mig mer bakis efter att jag varit på dans än jag gör när jag har druckit alkohol, lite konstigt det där, men det beror nog på vätskebrist.

Ska snart åka och hämta mamma, så ska vi till pappa och lämna tillbaka bilen, sedan promenera tillbaka, så blir det ännu mer motion :) idag är det ju faktiskt inte så kallt, och det säger jag ja till! Sen ska vi köpa sallad på daffys och troligtvis kolla på film! det var ett tag sen nu som jag umgicks med min mamma, så det ska bli mys :) Nu är det bara fyra veckor kvar innan jag är färdigutbildad, endast två dagar kvar förhopningsvis innan uppsatsen är klar!

Nu tror jag att jag återigen har hittat tillbaka till mitt spralliga jag igen, det känns så himla nice!! Jag gillar mitt nya  förbättrade jag! Jag är het och alla vill ha mig ;) Inatt hade jag båda katterna i sängen, de är sååå mysiga :p



Nä, nu ska jag klä på mig lite kläder, och gå ut å sopa av bilen så jag kan hämta mamma!

<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0