idolfinal

har haft en jätte bra kväll med mig själv, jag behövde det! Är ju en sån människa som inte tycker om att vara uppi folk precis hela tiden, eller snarare, jag behöver tid för mig själv, om det så bara är att få vara i ett annat rum. Behöver få läsa, fundera och bara vara ibland..!
Just nu väntar jag på att idol ska vara slut så att jag kan få gå och lägga mig och sova :p Har varit trött hela dagen. Det tar på krafterna att försöka vara produktiv.
Har sökt en massa mer jobb idag, i Östersund men även i Göteborg.
Imorgon jobbar jag kväll och på söndag jobbar jag dag, sen verkar det som att jag och Pernilla måste sitta med uppsatsen på kvällen :S



En bild från Sthlm i somras :p hehe



Jag saknar och gillar mycket!



Nu får hela Sverige snart veta vem som vinner idol :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0