Lucia

Har både igår känt mig lite trött, grinig och less..det är mycket just nu, lär ju kunna vara det! Blir nog bra snart igen :)
Har avslutat min jobbhelg nu. Nästa gång jag jobbar är dagen före julafton, sen blir det ganska många dagar där runt jul! kanske inte det roligaste att jobba då, men samtidigt så är det fina pengar, och det är aldrig fel! :)

ögonen är så trötta att det svider, och jag gruvar mig för att behöva sitta med c-uppsatsen en ikväll..det känns inte okej! Men samtidigt är det nog bra att få klart diskussionen tills imorgon så våran handledare får en möjlighet att kommentera även den delen! Om en och en halv vecka är det tänkt att den ska vara helt klar..det är ingen tid alls :S Fem veckor kvar, jag kan verkligen inte fatta det!! tre och ett halvt år har snart gått, och under de åren har jag vuxit otroligt mycket, och jag har varit med om väldigt mycket! Det blir både ett slut och en början och jag känner både glädje och oro över vad som händer om 5 veckor. Oro över att inte ha någon aning om jag har jobb, vart jag ska få pengar ifrån och vad som händer..glädje över att jag som 22 åring har gått en så pass lång utbildning, jag har en bra grund att stå på, och jag vill verkligen komma ut i arbetslivet och få utvecklas och lära mig!


Nusen ligger på vardagsrumsbordet och Bambam på ryggstödet till soffan :) Jag och katterna, det är som det ska vara!! :) Det bästaste som finns i hela denna värld!


Idag är det ju lucia också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0