tusen bitar

Sitter just nu på skolan, väntar på att Pernilla ska dyka upp så ska vi göra typ det sista på uppsatsen..känns helt sjukt att säga så, men det är sant :)
Efter skolan blir det en tur till sjukgymnasten, och sen ska jag träna, det gillar jag! Och efter träningen ska jag träffa Johanna en sväng :)
vad som händer i helgen vet jag ännu inte..



Att våga tro och hoppas är något som jag från och med nu ska sluta med. För vad är det för mening? varje gång jag gör det så försvinner ännu en bit av mitt redan trasiga inre..jag säger NEJ!
Jag tänker inte ta någon skit längre, så nu får det vara nog, så det så!!!
Befinner mig just nu i ett förirrat stadium där jag inte riktigt fattat vad som hände..
men men jag återgår nu till min tidigare åsikt..(kanske bara Emma som fattar det där)
Har inte sovit riktigt på flera nätter så jag börjar bli helt slutkörd, jag hatar alla tankar som snurrar..Så det är nog lika bra att blockera ut dem, låtsas som att de inte finns..



Snart är det jul och jag tycker att det ska bli mysigt! Nog för att jag ska jobba mest hela tiden, men vad gör det :)
Jag gillar julen och allt runt omkring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0