helg

Då var det äntligen helg :) denna dag har faktiskt gått riktigt snabbt och jag tror nästa vecka kommer att gå rätt snabbt, har massa möten inbokade, så det ska bli intressant :)

Har redan varit på praktiken i fyra veckor, vilket innebär att det "bara" är elva veckor kvar :p



Igår fick jag höra nått som var så oerhört skönt, en lättnad. Det jag fick höra var "ät, låt din kropp få det den behöver" Och att efter flera års tänkande på mat, varje minut av varje dag fundera på vad jag får och inte får äta så var det såå skönt att höra det simpla..även fast jag i mitt huvud vetat jätte länge att jag borde göra det.

Imorgon är det alla hjärtans dag, men jag tänker inte gräva ner mig för det. Idag har jag mått bra och det tänker jag göra imorgon också :)  Har ju hur mycket som helst att vara glad/tacksam för :)



kommer eventuellt att få en ny spis till veckan :D och kanske om jag har tur även ny tapet i sovrummet, så ni får hålla tummarna för det :)


Nu ska jag återgå till att umgås med min mor och pyssla med hemsidan. 



Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0