mot bättre vetande, men kul ska jag ha!

Idag ska jag ut på krogen, mot bättre vetande eftersom jag vet hur jag är och hur jag blir när jag är lite ledsen..

Men helt ärligt ska det bli såå himla skönt att få "glömma" för en stund och bara dansa tills benen inte bär längre!


Tog ledigt imorgon så jag kan vara hur bakis jag vill :)


Snart kommer sällskapet så hon kan hjälpa mig att välja kläder, men jag tror nästan att jag vet vad jag känner för :p




ikväll ska jag ha roligt :D


Kvinnan jag ska ut med är en jätte underbar människa och vi satt i flera timmar och pratade mitt på dagen :)
oväntade vänner dyker upp lite här och där!



Just nu håller jag på att tappa benen?!
hehe brukar ju vara axlarna som far först men inte ikväll :p





Kommentarer
Postat av: mika

Fina jeanette:)

2009-02-09 @ 14:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0