kallt

Idag var det så grymt skönt att träna, benen kändes pigga och jag fick utlopp för både en massa energi och en massa tankar..


Just nu sitter jag och lyssnar på musik, vissa låtar är ihop kopplade med händelser, personer..Att lyssna på dessa låtar kan göra en ledsen, glad, fundersam


Just nu är jag varken glad eller ledsen, jag är nog ganska nollställd, men inte nollställd på ett dåligt sätt 


I lördagskväll var det tufft...

men jag går sakta men säkert uppåt i rätt rask takt

Det är kallt ute, nästan så kallt att jag har lust att kylstrejka och inte ens sticka ut näsan utanför dörren



Livet är alldeles för kort för att slösas bort! Det fick jag bevis på idag på praktiken..

Man ska ta till vara på alla dagar och ta de chanser som erbjuds!



På fredag hade jag tänkt åka till folketshus och dansa, det ser jag verkligen fram emot!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0