vinterland

Ute skiner solen och det gnistrar i snön och själv är man inne och jobbar :(

Snacka om hemskt uppvaknande imorse; hade ställt klockan på fem, eftersom att jag var ut igår så kunde jag inte ta bilen i morse och hade tänkt att promenera och för att hinna till jobbet till sju så måste jag gå vid sex. Somnade väl runt tre kanske och sen när jag vaknade så kändes det verkligen som att nä, nu har jag sovit för länge, borde inte klockan ringa snart? så jag låg och vänta, till slut så var jag ju tvungen att titta på klockan och då var den 06.23...Hur ska jag hinna till jobbet tänkte jag då. Men jag skyndade klä på mig och ge katterna mat och sen gick jag ner till busshållsplatsen vid brofästen och tänkte att det borde ju förhoppningsvis kunna gå en buss, så jag väntade och väntade och 06.55 uppenbarar sig en buss och jag kan pusta ut :)



Och snacka om att katterna såg förvånade ut imorse, för vi har våra morgonritualer och de vill som ha lite tid på morgonen , men icke sa nicke. men jag får ägna lite mer tid på dem ikväll istället!



Kul var det igår iaf! mycket folk faktiskt, och dansa gjorde jag :p


Ladda till nästa lördag nu då?! ;)

Tredje gången gilt? :p

Kommentarer
Postat av: Emma

Vaddå tredje gången gillt??



Me dont get it! nyfiken

2009-02-16 @ 16:00:27
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0