2 dagar..

andra dagen är snart över och jag ska krypa under täcket snart..Jag förstår inte hur människor frivilligt vill riskera att bli sårade...jag säger, aldrig mer..




Sen har jag en liten kommentar till Emz, du skriver att du inte har någon kvar och att alla som betyder nått bara lämnar dig..men jag finns ju kvar..men det verkar ju inte räcka eller betyda nått..




Någon som vill gå med i min nybildade klubb? Den är för bittra människor som för tillfället har förlorat hoppet på kärleken..



Jag är iaf glad att jag slapp vara ensam igår, att umgås med vissa är bara så lättsamt :)

Ikväll har jag inte heller varit ensam och imorgonkväll ska jag umgås med mamma!


Om två veckor hoppas jag på utgång, bli onykter och bara dansa och ha roligt. Någon som vill haka på?



Nä nu är sängen lockande..ska upp kvart i sex imorgon för jag börjar jobba klockan 7


Kommentarer
Postat av: E

Jag skrev inte att alla som betyder nåt försvinner, vilket du ser om du läser det igen.



Ta inte allt så personligt!



2009-01-31 @ 09:08:51
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0