det gågna året

Då är vi inne på 2009, kan inte påstå att det från en minut i tolv till en minut över tolv den 31 decmeber känns som att det är nått annorlunda, mer bara en orsak till att folk ska få supa sig fulla..

Som varje år innan så har 2008 varit händelserikt

I början av året bestämde jag mig för att avsluta min kontakt med psykiatrin, tänkte att det här ska jag klara själv..men efter nästan ett år och en försämring har jag insett att det kommer jag aldrig att göra så den 23 ska jag dit igen

Under detta är har jag gått ifrån att vara sambo till att bo ensam, men det tog inte lång tid förän jag träffade min sötnöt, vilket jag är väldigt glad för. Har väl inte gått spikrakt uppåt hela tiden, men det gör det ju inte jämnt heller.. Att bli alldeles varm inombords när man tittar på en person är en helt underbar känsla som jag inte har upplevt förut..

jag har fått ge upp en av mina underbara katter pga att hon inte trivdes att bo med min exsambo, om jag hade vetat att det skulle bli som det blev hade jag inte behövt ge upp henne..men nu är hon hos momma och njuter av livet som utekatt, men det går inte en dag utan att jag saknar hennes speciella sätt..

Som tur är har jag ju Bambam och Kitoz, ljusen i mitt liv.

 

En semester till Falun och två resor till sthlm har jag också hunnit med :)

 

 

nä, om man skulle ta å vara lite social kanske

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0