onsdag

Jag försöker att lära mig att bara vara med mig själv..det är svårt och jag är inte riktigt bekväm med att vara själv. Men efter mina 15 veckor på försäkringskassan så borde jag ha hunnit vänja mig

Känns som att kommande veckor enbart kommer att fyllas av jobb, träning och läsning
Men det är nog bra träning för mig



Just nu är jag fylld av ett inre lugn
Jag försöker gilla läget och ta saker för vad de är och inte fundera så mycket


Har suttit framför datorn och gjort utbildningar i tre dagar nu så jag lovar, det snurrar! Har dessutom en dag kvar denna vecka. På fredag ska vi vara på mittuniversitetet på förmiddagen och sen ska jag till psykiatrin så det blir kort dag då :p

Sen fortsätter nog utbildningen åtminstone måndag och tisdag nästa vecka. Hoppas dock på att få arbeta hemifrån tisdag och onsdag, börja med praktikrapporten och skriva färdrigt den individuella studieplanen.

Fick en positiv nyhet idag, även jag och Pernilla hade rätt till en friskvårdstimme i veckan vilket gör att jag kan gå lite tidigare och hinna med de pass jag brukar träna på måndagar :D


Det som är lite tråkigt är att det känns som att enda anledningen till att de har tagit emot praktikanter är för att de efter deras omorganisation har fått höra att de ska försöka ta emot praktikanter från de högst bestämmande..känns inte som att de verkligen vill och har tid för att vara handledare och jag hade hoppats på att jag denna gång skulle få en handledare som verkligen tyckte att det var en viktig uppgift.

kanske skulle ha valt barnhabiliteringen istället




Men nu ska jag iväg och träna, trots att min kropp kanske egentligen inte orkar så känner jag psykiskt att jag behöver, men sen är det ju bara imorgon som jag ska träna så får jag kanske vila kroppen i helgen


Saknar vissa väldigt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0