tankar..

Igår när jag skulle sova snurrade mina tankar..men resultatet av tankarna blev ändå positiv.

Allt man är med om ger erfarenheter och ny kunskap, jag har lärt mig att går man inte in med 100% i vad man än gör så blir resultatet därefter..

Amanda har under en lång tid sagt till mig att jag inte kan leta lyckan i någon annan, utan jag måste hitta den i mig själv..

Och det är verkligen sant..

Livet blir vad man gör det till, visst jobbiga saker händer, men frågan är ju hur man tar sig an dem..


Jag ska från och med nu försöka se på allt det bra jag har runt omkring mig istället för att fokusera på det som jag inte har..jag ska också försöka sålla bort det/dem som får mig att må dåligt..jag ska börja tänka mer på mig själv och vad jag vill..


Ikväll blir det middag och film med mamma :)

Nu var lunchrasten slut så det är väl bara att pallra sig upp och jobba någon timme till


blev förresten erbjuden ett annat jobb igår, tål att fundera över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0