Tårar, saknad, lättnad..

Då var det över..igen.. Att tycka om en person, att gå in med hela sitt hjärta, och sen inte få lika mycket tillbaka, det är jobbigt, det tär på självkänslan..det kändes ofta som att jag inte räckte till, att det jag gjorde och den jag är inte var bra nog..att slippa den känslan är en lättnad..att slippa känna att om jag hoppar över att göra det här idag, sitter hemma och väntar så kanske jag får träffa dig sen ikväll..men samtidigt kommer jag sakna dig nått så oerhört.. Jag kommer sakna allt runt omkring... om man ändå kunde koppla ifrån hjärtat och bara lyssna på hjärnan så skulle allt vara så mycket enklare.. Jag kommer ta mig igenom det här, jag gjorde det sist så varför ska jag inte klara det denna gång? Men det kommer ta tid..och jag ska ge mig själv all tid jag behöver för att läka..nu kommer tårarna igen.. Min mormor är det bästa som finns! Hon stöttade mig igår när tårarna inte ville sluta rinna och jag knappt kunde andas..

Kommentarer
Postat av: jojjan

:( <3

2009-01-30 @ 11:56:09
URL: http://traktortj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0