nothing to say


En väldigt fin dikt tycker jag!




Jag vill hjälpa Dig att glädjas åt att du är du, den du är, att du har det du har.
Jag vill hjälpa Dig att glädjas åt det som väntar Dig,
Jag vill inspirera Dig att inse att Du kan komma mycket längre än Du har kommit nu. 

Virginia Safir



Sitter hemma idag och försöker plugga, men just nu går det inge vidare..kommer på en massa andra saker att göra istället :S

Helgen bestod av utgång båda fredag och lördag, plus jobb lördag, söndag..så jag däckade i soffan igår klockan sju..

Inget verkar gå som jag vill just nu..men jag orkar heller inte bry mig längre..


Känner mig ensam, men jag ska kämpa mig igenom det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0