Regn

Om jag skulle försöka uppdatera vad som händer i mitt liv..efter stråket lördagen så kommer jag att ha jobbat i 23 dagar på raken..det lät väl kul..eller? sen är jag ledig eventuellt en dag, sen jobbar jag ganska många dagar igen..

Bodde hemma hos mamma i helgen och lilla chicago är bara sååå söt :D vill verkligen ha honom!


Har under ca 2 veckor befunnit mig i ett håll utan botten..har inte vetat hur jag skulle kunna ta mig ur det och har heller inte orkat..men idag har jag börjat hitta sprickor i stenmuren, så att jag sakta kan försöka klättra uppåt..

Har blivit oerhört duktig på att sätta på en mask, visa en glad, sprallig och pratsam sida av mig själv när jag är med andra..sen när jag är ensam kommer alla känslor över mig..måste  hitta ett bättre sätt att hantera det på än vad jag har nu..

nä, nu orkar jag inte skriva nå mer..kanske har mer ork någon annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0