söndagkväll

Då var denna helg snart över, har grymt ont i ryggen, vilket säger mig att äldreomsorgen inte är någe vidare bra för mig att jobba inom.. Nu jobbar jag denna vecka och eventuellt lördag om mamma inte kan tänka sig att hoppa in istället, sen är jag ledig åtminstone söndag, så då kommer jag vara hemma och bakis efter en stråketkväll förhoppningsvis  :)


Jag har sagt det några gånger nu, men bebisen är sååå söt! Kom och se honom vet jag :D ska lägga ut någon lite nyare bild är jag kommer hem till mig!

Bambam är bara såå söt, han älskar bebisar och igår klockan nio när han kom hem från utställningen så gick han genast inte och tvättade lilla Chicago :p sen låg han på sängen ovanför boloådan hela natten :p

Han lyckades dessutom ta sitt certifikat så nu är han SUPREME CHAMPION!!! :D :D
våran första egna katt med högsta titeln, känns oerhört grymt att vi lyckades så bra med första kullen :p


Nä, nu ska jag packa katter och åka hem till mig..

ikväll blir det mys :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0