pirr

jag måste få ur mig lite frustration..

om någon blir ledsen/arg/irriterad på någonting man gör/har gjort.. Som vän, ska man inte ta upp det med denna person så att hon/han vet om detta, och kan få en möjlighet att göra någonting åt det?! Att bara sluta höra av sig tycker inte jag är okej..  och jag har varit väldigt ledsen över detta..

men aja, nu har jag iallafall gjort det jag har kunnat i denna situation och tänker inte låta det här dra ner mig nu när jag för första gången på mycket länge bara är oerhört glad!!


I lördags skulle Karro, jag och Pernilla ut på stråket, men eftersom att det var så kallt så hamnade vi på g3 istället. Det var den bästa kvällen på mycket länge!! Vi hade skitkul på våran lilla förfest :) och sen på krogen så bara dansade vi och hade ännu roligare! En oerhört lyckad kväll och det fanns väl egentligen bara en sak som hade kunnat göra den ännu bättre ;)

Min mage pirrar och det är en helt underbar känsla :p Det känns så oerhört bra och lättsamt!
och jag kan inte sluta tänka på dig,
och när jag tänker på dig så blir jag alldeles varm och kan inte låta bli att le :)
Det är så här det ska kännas!!



Nä, nu ska jag sätta på mig mina raggsockar, två ylletröjor, två par byxor, vinterkängor och en jacka och åka till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lovely, låt oss pirra lite!



Ikväll ses vi :)

2009-07-27 @ 16:55:18
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0