trött och sliten

Idag hade jag nog rekord på jobbet..snacka om att det var oerhört mycket folk..från klockan tolv till tre var det full rulle..så ingen lunch blev det--
jag hoppas verkligen att det inte blir lika mycket folk imorgon, det orkar jag nog inte med

När jag kom hem strax efter sex så gick jag igenom alla skåp i köket och har kastat en massa :p trots att jag var tok trött i kroppen när jag kom hem så satte jag mig ner först strax efter nio..

Nu är jag såå trött att jag mår illa så jag tror det är dags att krypa till sängs..skönt..


Måste säga att livet är bra konstigt..det tar oväntade svängar på både gott och ont..har absolut inget att klaga på just nu, livet flyter på bra och jag mår bättre än på länge..! Men idag så gjorde jag tabben att titta på gammla kort..och någon form av saknad och tomhet fyllde mig.. inte okej..

Jag är just nu mitt i någonting nytt och underbart så det är inte det att jag saknar någon person så direkt..mer alla upplevelser och känslan av gemenskap. Men det är väl minnen som man ska ta till vara på och minnas med ett leende på läpparna tack vare allt man fått lära sig och varit med om!


Längtar nått så oerhört till på söndag när jag är ledig och inte har några som helst planer!!!!! Är lite trött och slut i kroppen

Nä, nu orkar jag inte skriva någe mer



Chicago Boss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0