Då var det gjort

Nu har jag iaf genomfört det förbaskade rehabiliterande samtalet gjort! jag och Pernilla genomförde varsit igår! Det var riktigt jobbigt och jag var sååå nervös! men det är skönt att ha det avklarat :p

Nu ska jag bara kolla igenom det x antal gånger och sedan skriva en analys på 2-4 sidor med 8 referenser till kurslitteraturen..men det ska väl gå?!

igår fick jag träffa Amanda en sväng och sen var jag till C och spelade sällskapsspel och sov över :p

Imorgon jobbar jag min första dag på frösö zoo för denna sommar..kan inte påstå att jag var så jätte peppad men det blir ju lite pengar iaf!


Sen när jag har slutat är det bara att skynda sig hem och förbereda sig inför kvällen :) Om det hade kunnat vara finväder hade vi tänkt grilla, spela brännboll och dricka alkohol, men eftersom att det verkar bli dåligt väder så blir det nog någon annan mat, sen lekar inomhus och alkohol :p Jag och Kicki kommer regera i vilket fall som helst :p *Längtar*
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0