Det går såå fort

Vad tiden går fort när man har roligt :) Känns inte riktigt som att jag hinner med allt jag skulle vilja, men men det är väl bra?!

Nu var denna veckas plugg över. Fyra heldagar med föreläsningar/seminarium är fasiken jobbigt, eller man blir så oerhört trött i huvudet! Men intressant har det varit så det gör inget att jag är lite trött i huvudet :)

Idag skulle vi ha ett övningssamtal i grupp, en samtalsledare, en klient/patient och två observatörer..bland det värsta jag har gjort eftersom jag hatar att göra saker jag inte kan eller känner mig otrygg med, men jag gjorde det och nästa gång kanske det blir lite lättare?!

I tisdag var jag med Kicki, det var en mysig kväll med middag, promenad, och framförallt Twilight :p

Igår var jag till Emma en sväng och kollade på greys och sedan på försoning! Var kul att få träffa Emma en sväng :)


Nu idag har jag badat bambam, första gången jag gjort det själv inför utställning, så jag hoppas han blev bra!
Anledningen var väl för att det ska gå lite fortare ikväll, för nu ska vi bara handla och sedan bada Desi så är vi färdiga och jag kan få åka och kanske kramas lite :p


Imorgon klockan elva ska det tydligen vara avfärd härifrån, 54 mil är det dit vi ska :S
Men då får jag iof möjlighet att läsa ljudet av ditt hjärta och så länge vi båda andas :D


Nu funderar jag på om jag ska åka till pappa och lämna Kitozen..hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0