en blåsig torsdag

Idag har jag varit på skolan och kollat på en opponering av c-uppsats, det var intressant och bra inför nästa termin när det är min tur :p

Nu kommer jag göra nått jag aldrig gjort förut, lägga ifrån mig en skönlitterär bok som jag har läst lite mer än halva i, för att börja läsa en annan bok, som jag velat läsa i flera veckor. Känns inte helt okej, men jag ska läsa ut den andra boken så fort jag har läst klart de tre böckerna när jag hör din röst, ljudet av ditt hjärta och så länge vi båda andas..

Ska drömma mig bort i en helt fantastiskt skriven serie, och sukta efter Edward, kanske bli ännu mer kär ;)


ikväll blir det till att bada två katter, äta middag med mamma och få hyllorna uppskruvade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0