fulla dagar!

Nu var det fullt up igen, men jag skrev u att jag skulle skriva hur det gick i helgen. Alla utom Dimaz fick sina certifikat, Destiny blev best i variant båda dagarna och Agazzi blev Nominerad båda dagarna, så vi ska väl inte klaga :)

Nu har Destiny tagit högst titeln så nu ska hon slippa utställningar! Bambam har bara ett kvar innan han blir kastrat, om nu inte tänderna blir sämre igen..


Igår var det fullt upp med pluggning, promenad, äta middag med Kicki, träna och sedan kolla på film och kramas lite :p

Blir så lugn och avslappnad i ditt sällskap!!


Idag sov jag bra länge ;), sen var jag på stan med Kicki, var till sjukgymnasten,åt middag och sedan bio med Kicki :)
V i såg baksmällan och den var grymt bra! Se den!!!


Imorgon ska jag och Pernilla spela in varsit rehabiliterande samtal :S Lite nervös vill jag lova!

Nä, om man skulle ha tagit och hoppat in i duschen för att sedan gå å sova, trots sovmorgonen så är jag grymt trött..fick inte så mycket sömn i helgen på grund av vissa katter..

Längtar till midsommar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0