Norge -->

Nu åker jag om någon timme, tänkte försöka hinna träna lite innan!

Lyckades ju faktiskt med bsdningen av Bambam! då var jag lite stolt när mamma inte kunde säga nått :) Dock har han inte så mycket päls så vi får väl se om han får sina cert i helgen, ni får verkligen hålla tummarna!

Möjligtvis så kanske det går att skymta lite ljus i molnen idag :p


hade det mysigt igår iaf :) och sov riktigt gott gjorde jag! Jag längtar redan till att helgen är över och jag kanske får kramas lite mer :p


Ha en otroligt bra helg så kommer det troligtvis en rapport om hur det har gått på måndag :)



Lycka är svårt att beskriva i ord

Kommentarer
Postat av: Lasse

Spännande med kramar :)

Ta det försiktigt i Norge dem är lite hur som helst dem 'haha'

2009-06-16 @ 07:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0