nyrenoverat

Sovrummet blev klart idag, så nu är det jääätte ljust! ska visa några före och efter bilder sen!

Imorgon kommer Martin och hjälper mig att skruva upp hyllorna (fick ju ner dem helt själv, men jag litar inte på mig själv med en borr ;) ) Sen hoppas jag bara att min morbror kan pallra sig in till stan och sätta ihop sänggaveln..

Men nu är det nästan ordning i kasoet :p

Inatt ska jag inviga min första natt i mitten av rummet :p


Blev klar med forskningsöversikten idag, så nu är det bara och vänta på betyg..! Håll tummarna för ett E iaf..

Nu har jag studerat till socionom i tre år..helt ofattbart, tre år sedan jag tog studenten, att tiden kan gå såå oerhört fort! och vad mycket jag har varit med om under de tre åren..trodde inte för då att jag skulle befinna mig där jag gör i livet, trodde inte att jag skulle ha gått igenom det jag har gjort..men allt som händer är en lärdom, sen om man blir smartare, och inte gör om det igen, det är ju en annan sak :p

Träffade en jätte rolig person på krogen i lördags, har skratta lite för mig själv :)


I helgen är det Sundsvall som gäller, utställning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0