och fortsätter..

Men jag är inte tänkt till att klaga på värmen :p inte nu i helgen när jag varit ledig iaf :p igår var jag, mamma, Lennart och Linn på exponorr! Jag gjorde av med rätt mycket pengar, pengar som jag inte har?! :S och ska jag vara ärlig så är det just nu egentligen mommas grejer ;)

En väldigt oväntat person stod i en monter där och jag var tvungen att lugna mig lite innan jag kunde gå fram och prata :S tur du ska vara borta i några veckor nu så att jag hinner lugna ner mig..


Efter exponorr så åkte jag och Lennart tillbaka till momma och så blev det grillning, och kubb :p

idag har jag varit ute mest hela dagen, spelat kubb, crocket, kortspel, yatzy promenerat och solat
och självklart lyckats bränna baksidan på benen då jag var "dum" nog att inte smörja in dem..

Sen har jag ex antal mygg och knottbett sedan igår eftermiddag/kväll..och momma har inget, hur orättvist är inte det på en skala?!
Och det kliar nått så fruktansvärt!!


Ska snart äta middag och sedan bär det av hemåt..till den oerhört varma lägenheten. Måste säga att det var oerhört dumt av mig att köpa ett duntäcke mitt i sommaren!!!

I veckan är jag faktiskt ledig onsdag och torsdag av någon konstig anledning..men det är bra för då kan jag passa på att skriva min analys på det inspelade samtalet, så är det gjort :p


Nå roligare hade jag väl egentligen inte att skriva..nu ska jag ut i värmen igen och vänta på att momma kommer från fjöset :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0