S-vall imorgon

Nu är alla katter badade :) Sitter hos mamma och har badat Dimaz och ätit tacos till middag, Gott!! :D

halv fem kommer mamma till mig imorgonbitti, då beger vi oss mot sundsvall! Är grymt trött så det blir nog kanske en tidig kväll?! om jag inte får för mig att haka på Kicki och dom :p

Igår fick jag hjälp med att skruva upp hyllor/ speglar av Martin, vi var lagom trötta och hade skitkul när vi skulle försöka mäta och ha oss :) Sen kom Sven-Erik mitt upp i allt ihop och hjälpte mig med sängen, så nu är det bara tavlor som saknas!!

Martin åkte vid halv nio, sen klockan nio så begav jag mig ner till bokia där jag skulle träffa min promenaddate :p 1.5 timme gick vi, sen kollade vi på film hemma hos mig, kom i säng strax efter fyra :S men trevligt och mysigt var det! Sånt säger jag inte nej till ;)


Nä, nu ska jag dricka te och prata lite med mamma innan jag åker hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0