sommar och sol?!

Nu har jag haft några nätter där jag inte kunnat sova..och sen igår blev det sent när jag hade lite kramsällskap :p dock sista gången på några veckor men men det reder sig nog :) hur bra är det inte att umgås med någon som man trivs med, utan några som helst förpliktelser :)

Började min sommar på Frösö zoo igår, så nu finns jag där måndag-fredag fram till mitten av augusti!
you know where to find me ;)

Nu har jag promenerat med mamma och ska snart äta middag :) sen blir det träning!

Imorgon blev det tydligen helt appropå ingenting en date?! :p oväntat..

Det är mycket som händer och det går upp och ner!


Igår hade jag en väääldigt dålig dag!! jag mådde skit och inget var bra..men sen fick jag lite sällskap och då belv det bättre för då kunde jag inte fundera så mycket :p


Vädret är schitzofrent för tillfället!!



Bokade stuga till höstforum igår också, samma som i våras!! ska jag bara hitta 6 personer som vill bo med oss..!


Lite tråkigt inlägg men mer orkar jag inte just nu..ska sova direkt efter träningen ikväll

men nu måste jag hjälpa mamma med middagen


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Blir det några Amberbäbisar?? Nyfiken ju!

2009-06-25 @ 19:35:19
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0