då var midsommaren snart över

Snacka om en grymt speciell men rolig kväll igår! :p Full som en kastrull var jag.. :)

Efter en vild förfest med dans, hångel, kortspel mm. skulle vi ner på krogen, och jag kom ifrån alla och hamnade på g3 helt ensam, men på grund av den höga alkoholhalten i mitt blod så brydde jag mig inte så speciellt mycket om det :p Det var typ tomt på dansgolven när jag kom, så jag ställde mig vid ett bord för mig själv, och då kommer de tre killar som höll mig sällskap resten av kvällen, tack för det :)
När g3 stängde så gick vi ut och stötte på två oerhört roliga killar som vi stod och pratade med i typ en timme :) sen gick jag hem!


Idag hörde en person från vårforum av sig, blev chockad! :)

Nu sitter jag hos mamma och väntar på att hon ska sluta, har umgåtts med Linn, ätit pizza och kollat på film ikväll

Anledningen till att jag är hos mamma är att Amber kommer föda sina bebisar vilken dag som helst och mamma vill inte att hon ska vara själv.. :)

Bilder från igår kommer att läggas ut på facebook :D


jag har söndag idag, troligtvis för att det var evigheter sedan jag var ut på en fredag!
Imorgon jobbar jag kväll, kan inte påstå att jag var såå sugen men det blir ju pengar iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0