värmen fortsätter..

om jag skulle försöka få ihop några rader innan jag går och lägger mig..egentligen skulle jag behöva sova ut, är så oerhört trött, hela tiden..
och inte blir det bättre av de sena kvällar som har blivit nu de tre senaste veckorna..
men till veckan ska det bli ändring på det!




Amber fick två bebisar i tisdagsmorse..den första som kom vägde bara 67 gram medan den andra vägde runt 140 gram..den minsta var en stark lite krabat men sorgligt nog så orkade det lilla hjärtat inte mer tidigt imorse..han ska begravas tillsamman med Sascha och Bossen..

Den andra verkar stor och stark och förhoppningsvis så klarar han sig..men stackaren har ju ingen/inga syskon, lekkamrater..

Vi har haft så oerhörd tur de två föregående kullarna..!
till helgen ska jag vara barnvakt åt den lilla bebisen som troligtvis kommer att få heta Canada!





jag har egenligen en massa att skriva, för det är så oerhört mycket som händer och så väldigt många tankar som snurrar, men när jag försöker skriva ner de, så lyckas jag inte hålla fast en tanke/fundering tillräckligt länge för att få ut någonting vettigt av den..


Just nu är jag hos momma, men imorgon ska jag in till stan på exponorr och sen tillbaka till momma för att grilla :p


Till veckan ska jag börja vara lite hurtigare, och börja cykla till Frösö zoo..
Då blir det först 60 minuters promenad, sen en mils cykling per dag och sedan en timmes träning :) skönt!!

dock känns det lite motigt att cykla dit, eftersom att det är uppför i princip hela vägen..men men, jag ska övervinna min lata natur!!

Imorgonkväll efter grillningen blir det förhoppningsvis kubb och cricket/crocket (vad det nu heter) :p


sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0