Vart tog sommaren vägen?

Idag började min sommarkurs, rehabiliterande samtal, den verkar grymt intressant!!
Den andra kursen som jag hade tänkt läsa kommer jag nog att strunta i..känns som att det räcker att jobba mer än 100% och sedan plugga 50%, kan ju inte slita ut mig redan :p

Men som sagt rehabiliterande samtals kursen läser jag och jag tror att jag kommer att ha stor nytta av den i mit yrkesverksamma liv ;)


Igår (söndag) fick alla katterna sina certifikat, så nu har Desi bara två kvar till högsta titeln, och sen ska hon få pensionera sig från utställningar! Bambam har tre kvar och sedan blir han en go kastrat!

Just nu tittar jag på Jönssonligan och väntar på att snart få sällskap :p

Imorgon ska jag till Kicki och äta lasange, promenera och sedan kolla på film. Mysigt :p



Nä, nu har han slutat så nu må jag gå. Ska kolla på Top Gun då jag fick bakläxa för att jag inte sett den :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0