om jag kunde drömma (twilight)

I onsdags morse när jag vaknade klev jag upp och utförde alla mina morgonbestyr, kände mig lite matt men tänkte inte så mycket på det..när jag hade ätit frukost och skulle resa mig upp från stolen så blev jag nästan svimmfärdig, svetten bröt fram och jag orkade ingenting..då tänkte jag att idag är jag sjuk..läste hela dagen..och sen bio på kvällen..

var lika dålig även på torsdagen men då skulle jag umgås med karro som var hemma några dagar, så det var bara att gaska upp sig! vi åt gott och kollade på titanic :p

sent torsdag kväll och under natten så kände jag att förkyldningen började sprida sig till näsa och hosta utvecklades..men eftersom jag har förbrukat mina sjuk och ledighetsdagar på praktiken så var det bara att pallra sig upp till försäkringskassan.. På kvällen var jag, mamma och pappa och åt på daffys, sen kollade jag och mamma lite på tv och jag entrade sängen halv tio, och sov säkert en kvart senare..tyvärr så har jag svårt att sova när jag är sjuk så jag vaknade säkert 10 gånger under natten..

idag har jag jobbat på frösö strand (absolut ingen höjdare när man är sjuk..den enda positiva var väl att jag har svårt att känna vissa illa luktande lukter :p :) Efter att jag slutade åkte jag hem och hämtade katterna och for upp till momma..så nu sitter jag här och ska faktiskt snart  gå å borsta tänderna och lägga mig.




Utan mina bebisar vet jag inte vad jag skulle ta mig till.. <3




Lost without you...

I know I can be a little stubborn sometimes
A little righteous and too proud
I just want to find a way to compromise
Cos I believe that we can work things out

I thought I had all the answers
Never giving in
But baby since you've gone
I admit that I was wrong

All I know is I'm lost without you
I'm not gonna lie
How am I gonna be strong without you
I need you by my side
If we ever said we'll never be together
and we ended with goodbye
Don't know what I'd do
I'm lost without you

I keep trying to find my way
but all I know is
I'm lost without you
I keep trying to face the day
Lost without you

How am I ever gonna get rid of these blues?
Baby I'm so lonely all the time
Everywhere I go I get so confused
You're the only thing that's on my mind

Oh my beds so cold at night
I miss you more each day
Only you can make it right
No I'm not too proud to say

All I know is I'm lost without you
I'm not gonna lie
How am I gonna be strong without you
I need you by my side
If we ever said we'll never be together
and we ended with goodbye
Don't know what I'd do
I'm lost without you

I keep trying to find my way
but all I know is
I'm lost without you
I keep trying to face the day
Lost without you

If I could only hold you now
Make the pain just go away
Can't stop the tears from running down my face
(oh)

All I know is I'm lost without you
I'm not gonna lie
How am I gonna be strong without you
I need you by my side
If we ever said we'll never be together
and we ended with goodbye
Don't know what I'd do
I'm lost without you

I keep trying to find my way (yeah)
but all I know is
I'm lost without you
I keep trying to face the day
(but all I know is)Lost without you

I keep trying to find my way
And all I know is
I'm lost without you

i'm Lost without you



http://www.youtube.com/watch?v=zFgZtfJOrJI



det kan inte alltid vara lätt..men någon gång kanske..?



nä vet ni vad, nu ska jag gå å lägga mig, kvart över nio på en lördagskväll


Twilight är den absolut bästa bok jag har läst bara så att ni vet!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0