vårvinter

Solen skiner och jag är hos momma och ska snart ut på en skotertur :)

momma fick hem en phaser i fredagsnatt så nu har jag nästan en helt egen skoter ;)



Det går inte att inte vara glad när det är fint väder ute, och just idag har jag inga planer på att fundera på några problem.. jag ska bara njuta av värmen och naturen



Imorgon börjar jag den åttonde praktikveckan, vilket innebär att det är sju kvar..



hade en massa att skriva förut i veckan, säkert bara för att jag fortfarande inte fått till mitt internet än..
men nu var all min kreativitet borta så jag ber att få återkomma



Varför säger man egenltigen vårvinter och inte vintervår?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0