Endumen är trött

Idag fick jag lite sovmorgon, det var skönt efter helgen, när jag bara fick 6 timmars sömn på två dygn.
Ska snart iväg ner på psykiatrin, sen är det skolan som gäller, den förbaskade forskningsöversikten blir ju aldrig klar känns det som..

I sommar kommer det att vara fullt upp, men sen tänkte jag att det lugnar ju ner sig till hösten, men ett mail från studera.nu påminde mig om att jag förutom mina heltidsstudier på socionomprogrammet, så har jag anmält mig till en halvfartskurs och en kvartsfartskurs, så det blir nog fullt upp till hösten också verkar det som!


Men jag är ju inte den som är den så det blir säkert kanon kul :D


Nä, om jag skulle gå å sminka mig så jag är redo att gå när det blir dags för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0