Fredag

Igår blev det sent som vanligt den senaste tiden..så imorse ville lilla jag inte kliva upp..

När jag kom från skolan åkte jag ut till mamma och hämtade Gazzi och Dimaz för att sedan skjutsa ut de till pappa, sen stekte jag lite blodpudding till lunch (gott! :p), sen duschade jag och tänkte jag skulle lägga mig och läsa, så jag läser ut boken någon gång, vill nämligen börja läsa boken som kommer efter Twiligt, nämligen när jag hör din röst, men efter att jag läst i tio minuter så började bokstäverna flyta ihop och jag la ifrån mig boken och somnade som en stock..

Nu ska jag snart gå ner på stan och träffa Linn, vi ska se på Wolverine :)

Sen blir det till att sova för imorgon börjar jag jobba klockan 07.00...


Jag har aldrig uppfattat mig som en klantig person, eller en som son inte tänker före jag gör saker. Men på sista tiden har jag börjat fundera på att Martin troligtvis har rätt när han säger det..
idag glömde jag tillexempel nycklarna i dörren när jag gick in i lägenheten, förra veckan körde jag in ett stolsben rätt in i väggen så tapeten gick sönder, spiller gör jag jämnt och jag tappar hela tiden saker då jag som mamma säger "kör lösvarianten" (tar så mycket grejer som jag bara kan utan att stoppa ner det i en påse eller väska), plus att jag alltid lyckas gå in i dörrkarmar och hörn på t.ex. bord

Men förhoppningsvis tycker mina vänner om mig iaf :)


Hoppas att alla får en underbar fredagkväll!!





Jag och Karro förra stråket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0