funderar

Nu har jag då börjat med sista kursen denna termin, forskningsöversikt. det kan ju bli intressant :)
Känns som att jag och Pernilla har kommit en bra bit redan nu!

I lördags var jag ut med Linn, vi hade förfest hemma hos mig, vi var fyra stycken så vi kunde iaf spela kort :D och för första gången var det två som kunde reglerna till Fuck the dealer :p



Det var kul att få dansa, och som vi dansade sen :D Men jag hade nog egentligen velat varit till Nälden, på dansgalan där..men ingen ville följa med så då blev det G3 istället.



Just nu känns det som att det bara är motgångar, men det lär ju bli bättre snart.

I torsdags bestämde jag mig för att jag inte skulle gråta över dig nå mer, saknade kommer och går men jag försöker att tänka på nått annat när du dyker upp i mitt huvud..och just nu är det inte så svårt för det är så mycket annat som bekymrar mig och får mig att fundera...Men du betyder och har betytt så oerhört mycket för mig, det ska du veta! och att komma över dig kommer att vara svårt..

vad som än händer så går livet vidare, man kan välja att stå och stampa på samma ställe, eller så kan man välja att gå vidare..och trots att jag känslomässigt känner mig svag och egentligen inte orkar..så väljer jag att räta på mig och gå vidare..


Men nu ska jag lära mig att leva i ensamheten..att kunna vara själv..jag ska fokusera på att ta mig ur mitt problem..

men livet är lite tråkigt och dagarna går utan att nått speciellt händer..Man skulle väl kunna säga att jag är lite less på vardagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0