haha

Nog för att jag alldeles nyss skrev ett inlägg, men jag måste bara få berätta vad jag precis gjorde :p

Gick in i köket för att värma lite havregrynsgröt till middag, jag tar fram skål och decilitermått och vänder mig till bänken där jag brukar ha glasburken med havregryn, men den är inte där :S
jag tittar i skafferiet, i kylskåpet, till och med frysen för att se om jag ställde in det där igår när jag tog med mig lite havregryn till mamma i en påse..
jag tänkte att nu måste de ju skämt med mig, dumma, dumma hustomte som bor här..
men jag fortsatte att titta i köksskåpen, och tillslut så hittade jag glasburken med havregryn i ett skåp där jag har diverse grejer..

haha jag var inte förvirrad igår jag lovar :p

Ibland kan man ju undra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0